Ładowanie

  • Pług wirnikowy D-470 po Modernizacji
  • Pług wirnikowy D-470 po Modernizacji
  • Pług wirnikowy D-470 po Modernizacji
  • Pług wirnikowy D-470 po Modernizacji
  • Pług wirnikowy D-470 po Modernizacji
  • Pług wirnikowy D-470 po Modernizacji
  • Pług wirnikowy D-470 po Modernizacji
  • Pług wirnikowy D-470 po Modernizacji
  • Pług wirnikowy D-470 po Modernizacji
  • Pług wirnikowy D-470 po Modernizacji
  • Pług wirnikowy D-470 po Modernizacji
  • Pług wirnikowy D-470 po Modernizacji
  • Pług wirnikowy D-470 po Modernizacji
  • Pług wirnikowy D-470 po Modernizacji
  • Pług wirnikowy D-470 po Modernizacji
  • Pług wirnikowy D-470 po Modernizacji
  • Pług wirnikowy D-470 po Modernizacji
  • Pług wirnikowy D-470 po Modernizacji
  • Pług wirnikowy D-470 po Modernizacji
  • Pług wirnikowy D-470 po Modernizacji
  • Pług wirnikowy D-470 po Modernizacji

Pług wirnikowy D-470 po Modernizacji

Cena:

145 000 zł

+ VAT
Rok produkcji: 2018
Dostępność: Dostępny w sprzedaży
Opis

Dane techniczne:

Pojazd podstawowy: ZIL-131

1.1.  rama

-    oczyszczona metoda śrutowania

-    nałożona warstwa podkładowych farb antykorozyjnych epoksydowych, polakierowana farbami poliuretanowymi

-    resory po naprawie głównej

-    wały napędowe po regeneracji

-    mosty napędowe po regeneracji

-    skrzynia rozdzielcza (reduktor) po regeneracji

-    skrzynia przekładniowa główna (demultiplikator) po regeneracji

-    układ napędu rotora po regeneracji

-    żmijki oraz łopaty wirnika nowe wyważone

-    układ hamulcowy po regeneracji

1.2.  koła

-    dętki, ochraniacze nowe lub po regeneracji

-    opony terenowe 1200x20

1.3.  instalacje

-    układ paliwowy –przewody, złącza, czujniki now

-    zbiornik paliwa o pojemności 300l

-    układ pneumatyczny z nowymi przewodami, złączami i osuszaczem powietrza podgrzewanym elektrycznie, zapobiegający zamarzaniu zaworów i elektrozaworów przy minusowych temperaturach

-    układ elektryczny z nowymi wiązkami i czujnikami

 

2.     Silnik JaMZ-238 V8 o pojemności 14860 cm³ i mocy 240 KM

-    po naprawie bieżącej o parametrach zbliżonych do fabrycznych

-    osprzęt silnika nowy lub po naprawie głównej

3.     Skrzynia biegów: mechaniczna pięciobiegowa skrzynia biegów z biegiem wstecznym

 

4.     KABINA KIEROWCY

4.1.  kabina nowego typu

-    po naprawie głównej

-    polakierowana na kolor pomarańczowej

-    nowe obicia tapicerskie na ścianach podsufitkach i fotelach

-    odnowiona konsola przednia

-    nowe stopnice i nadkola

4.2.  wyposażenie kabiny

-    fotel kierowcy pneumatyczny

-    lustra zewnętrzne podgrzewane

-    radio

-    kierownica obszyta skórą

-    ogrzewanie stacjonarne typu WEBASTO

 

Sterowanie rotorem joystickiem elektrycznym poprzez rozdzielacz hydrauliczny

Dodatkowy siłownik elektryczny załączający sprzęgło, ułatwiający rozruch po dłuższym postoju

 

Przekładnia redukcyjna: mechaniczna, dwustopniowa

Prędkość robocza: 0,58-7,84 km / h, w zależności od stanu śniegu

Napęd: 6 × 6

 

maksymalna masa śniegu na godzinę: 900 ton

Odległość rzucania: 24 m

maksymalna grubość śniegu: 1300 mm