Ładowanie
Rok produkcji: | 2018 |
Dostępność: | Dostępny w sprzedaży |
Dane
techniczne:
Pojazd podstawowy: ZIL-131
1.1. rama
- oczyszczona metoda śrutowania
- nałożona warstwa podkładowych farb
antykorozyjnych epoksydowych, polakierowana farbami poliuretanowymi
- resory po naprawie głównej
- wały napędowe po regeneracji
- mosty napędowe po regeneracji
- skrzynia rozdzielcza (reduktor) po
regeneracji
- skrzynia przekładniowa główna
(demultiplikator) po regeneracji
- układ napędu rotora po regeneracji
- żmijki oraz łopaty wirnika nowe
wyważone
- układ hamulcowy po regeneracji
1.2. koła
- dętki, ochraniacze nowe lub po regeneracji
- opony terenowe 1200x20
1.3. instalacje
- układ paliwowy –przewody, złącza,
czujniki now
- zbiornik paliwa o pojemności 300l
- układ pneumatyczny z nowymi
przewodami, złączami i osuszaczem powietrza podgrzewanym elektrycznie,
zapobiegający zamarzaniu zaworów i elektrozaworów przy minusowych temperaturach
- układ elektryczny z nowymi wiązkami i
czujnikami
2.
Silnik
JaMZ-238 V8 o pojemności 14860 cm³ i mocy 240 KM
- po naprawie bieżącej o parametrach
zbliżonych do fabrycznych
- osprzęt silnika nowy lub po naprawie
głównej
3.
Skrzynia biegów: mechaniczna
pięciobiegowa skrzynia biegów z biegiem wstecznym
4. KABINA KIEROWCY
4.1. kabina nowego typu
- po naprawie głównej
- polakierowana na kolor pomarańczowej
- nowe obicia tapicerskie na ścianach
podsufitkach i fotelach
- odnowiona konsola przednia
- nowe stopnice i nadkola
4.2. wyposażenie kabiny
- fotel kierowcy pneumatyczny
- lustra zewnętrzne podgrzewane
- radio
- kierownica obszyta skórą
- ogrzewanie stacjonarne typu WEBASTO
Sterowanie
rotorem joystickiem elektrycznym poprzez rozdzielacz hydrauliczny
Dodatkowy
siłownik elektryczny załączający sprzęgło, ułatwiający rozruch po dłuższym
postoju
Przekładnia redukcyjna: mechaniczna,
dwustopniowa
Prędkość robocza: 0,58-7,84 km / h, w
zależności od stanu śniegu
Napęd: 6 × 6
maksymalna masa śniegu na godzinę: 900 ton
Odległość rzucania: 24 m
maksymalna grubość śniegu: 1300 mm